logotype
19 -April -2024 - 07:21


Začneme tedy něco málo k trati. Rychlostky už máme všechny projité, takže víme, do čeho jdeme. První a druhý den se jede převážně po silnici. Jedou se čtyři vložky, přičemž první dvě se jedou dvakrát. Všechny rychlostky jsou poměrně dlouhé. Myslím, že se budeme pohybovat mezi 8-10 minutami. Všechny rychlostky, kromě jedné, jsou na kamínkách. První dva cross testy jsou široké a rychlé. Jeden z nich je natažen na odkloněnkách, což asi nebude moc příjemné. Uvidíme co bude dělat podklad. Podle mě se bude docela hodně rozbíjet a ve vyjetých drážkách budou díry jak na brzdách, tak na výjezdech. Ale uvidíme. Další cross test je na podobném podkladu, ale je víc na rovině a je rychlejší, tak snad nebude tak nepříjemný. Třetí cross test je na pastvině, kde snad bude méně kamení, ale zase je na něm ve dvou místech bažina, která by mohla dělat problémy. Na konci testu je pak obrovský "šnek", kdy pojedeme asi 30 vteřin doprava a pak 30 vteřin doleva... Poslední rychlostkou pro první a druhý den je Enduro test, který je natažen v jakémsi háji na kopci, takže spousta odkloněnek na opravdu sypkém a kluzkém povrchu, sem tam nějaký kaňonek a skalka. Problém je, že je proti ostatním testům docela pomalý a úzký, takže bude problém s dojížděním pomalejších jezdců, protože prach bude hlavním nepřítelem v průběhu celé šestidenní.
Den 3 se jede v podstatě stejná trať jako 1/2 den. Jede se jedna nová rychlostka, která je natažená na pastvině mezi keři. Patří k těm pomalejším, ale je poměrně dlouhá a členitá. Ale vypadá to, že bude patřit k těm hezčím.
Den 4/5 se jede na opačnou stranu, než den 1/2. Poměr silnice - terén se trochu změní, ale nemělo by to být nic velkého. Pořád se pojede hodně po asfaltu. Na trati bude asi jen jeden výjezd, jinak pěšiny v horách a silnice. Všechny testy jsou nové. Jeden je u letiště, takže na rovině, široké rychlé zatáčky a neuvěřitelně dlouhý. Další test je natažen z části na mx trati, kde se ale všechny skoky jedou proti, takže si moc nezaskáčeme. Navíc je trať docela dost na skále, na které je prach a drobné kamínky, takže to bude hodně klouzat. Klouzat to bude i na druhé části testu, která zase patří k těm pomalejším a je natažená na asi milionu odkloněnek, po kterých se jede rovně uplně minimálně. Třetí test je natažen také z části na mx trati a na okolních loukách. Je trochu rychlejší a jsou na něm docela dlouhé výjezdy a sjezdy. Čtvrtý test je natažený v horách a ten je snad nejhezčí ze všech testů. První část je natažená na stráni, ale není tam moc odkloněných zatáček. Z louky se vyjede do řečiště a jede se menšími kameny v podstatě pořád rovně, takže palba. Zpátky se jede po cestě asi kilometr a jsou zde dva zpomalovací retardéry, takže taky palba. Ale konfigurací terénu a povrchem je to jeden z nejhezčích testů tady.
Den 6 by měl být pouze přejezd po cestách na závěrečný motokros na trati Tempio Pausania. A tam teprve šestidenní končí.

Když to shrneme, tak je povrch v podstatě všude stejný. Tvrdo, prach, kameny. Budou se ale vyjíždět koleje, které budou rozbité, a to převážně na testech, které se jedou víckrát za den. Zpravidla jsou to ty, které nejsou tak hezké a na jízdu příjemné. Hlavním nepřítelem bude všudypřítomný prach, protože dnes je sice zataženo a trochu sprchlo, ale opravdu jen trochu a předpověď počasí je na koupání :)

K úvodu by to bylo všechno. Pokud to půjde a bude na to čas, napíšu něco i v průběhu týdne. První den startuji až kolem třičtvrtě na jedenáct, takže dojíždím někdy kolem 17:45, což je docela pozdě. Doufám, že se na druhý den posunu trochu více dopředu.

Další fotky najdete zde:https://plus.google.com/u/0/photos/108353453240500412559/albums/5928974821266505585?hl=cs

 

Jen malá vsuvka.Po pozorném přečtení si snad kritici našich soutěží a hlavně jízdy po silnici uvědomí co to je motocyklová soutěž .
Zdraví Honza Benda

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

2024  Enduro JBR   všechna práva vyhrazena. Majitel flandermann | update for berny (netlife-ultimate.eu)